Re: Zielone pomidory!

Data: 2014-10-22 18:46:30
Temat: Re: Zielone pomidory!
Od: "Stefan" <s...@o...pl>

Użytkownik "tomjas" napisał w wiadomości grup
net...

On Wed, 22 Oct 2014 01:00:49 +0200, XL wrote:

> Wygrzebane gdzieś w necie - i na czasie :-)
>

> Zielone pomidory - smażone (w słoikach, na zimę)

A zielone pomidory to to samo co niedojrzałe (proszę wybaczyć moją
ignorancję), czy to taka odmiana. Bo gdzieś czytałem, że zielone (w
sensie - niedojrzałe) pomidory zawierają jakąś toksynę i nie powinno się
ich jeść. Nie wiem ile w tym prawdy.

*************************
Ja np. pomidorów czerwonych ale zielonych w żadnej postaci do pyska nie
wezmę, ale dojrzałe zielone to i owszem. Moja koleżanka w nasiona różności
pomidorowych zaopatruje się tutaj (na ten przykład prawdziwe zielone
pomidory)
http://www.pomidorlandia.pl/nasiona/pomidory.html?ko
lor_owocow=141
Ona nie narzeka, a my? No cóż, ile można wypić pod przeróżniste pomidory?
pozdrawiam
Stefan
Adio pomidory...

---