Re: Zmywarka 45cm

Data: 2004-08-26 14:20:50
Temat: Re: Zmywarka 45cm
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cgkp0h$bl$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "KTJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Potwierdzam. Srednio podobnie czesto załączam dla 2- 2,5 posilku
dziennie.[...]

No to liczymy. Dwie osoby, dwa posiłki dziennie (śniadanie/kolacja plus
obiad), 2-3 mycia w tygodniu, czyli na jedno mycie naczynia z 3 dni
powszednich (zakładam, że w niedzielę często robi się coś bardziej
wyrafinowanego, więc średnia się wyrównuje). Wersja minimalistyczna - na
śniadanie/kolację kanapki (ze wspólnego talerza), obiad jednodaniowy. A co
tam - wersja hiperminimalistyczna, obiad jednogarnkowy gotowany na 2 dni.
Czyli w ciągu tych 3 dni:
- 3 x talerz ze śniadania
- 3 x 2 x kubek ze śniadania
- 3 x 2 x talerz z obiadu
- 1-2 duże garnki z obiadu
- 3-5 x deska do krojenia
- kilka dużych noży
- pełny koszyk sztućców

Razem:
- 9 dużych talerzy,
- 6 kubków,
- 1-2 garnki,
- 3-5 desek,
- noże,
- sztućce.

Uprzejmie donoszę, że powyższe zapchało mi prawie całą zmywarkę 60cm.
Zostało trochę miejsca w górnym koszu, akurat na kilka szklanek po piwie,
sokach czy czymś tam. Zwracam również uwagę, że spis nie zawiera rozmaitych
akcesoriów używanych przy przygotowywaniu posiłków (sitka, miski do
mieszania, wyciskacze do czosnku, chochle i inne warząchwie), które nawet
przy moim dalekim od nabożeństwa stosunku do gotowania wydają mi się
nieukniknione, przynajmniej raz na jakiś czas. Zwracam również drugą uwagę
;), że założenia jadłospisu są skrajnie biwakowe. I teraz - ja nie
kwestionuję Waszej opinii. To Wy mieszkacie u siebie, Wy zmywacie i nie mam
żadnych podstaw, żeby zarzucać Wam nieścisłość wypowiedzi. Więc absolutnie
nie kwestionuję. Ja tylko pytam: jak Wy to, u diabła, robicie? ;)))))

Pozdrawiam serdecznie :)
Hanka (z nadzieją, że wreszcie pozna magiczną sztuczkę pozwalającą upchać
cały poobiedni niedzielny nabój do jednej zmywarki)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek