Re: Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 25 Mar 2016 08:21:46 -0700 (PDT)
Subject: Re: Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.
From: v...@g...com

użytkownik glob napisał:

> Teraz , ty gnoju, czepiłeś się Wałęsy, Frasyniuka, Michnika, Bartoszewskiego,
Wajdy, Macieja Stuhra, czepiłeś się Kodu, Platformy i tych wszystkich ludzi którzy
chcą dobra Polski, którzy chcą byś zniknął na zawsze, pieprzony polski ciemniaku.

Ale na fejsbuku ma tylko 34 lajki, jest podobno połetom polskim
obecnie robi zbiórkę kasy, by nie mieszać betonu na budowie:)

Taki to chichot, poeci mieszajo cement na budowie.

> Teraz na ich widok święcą ci się te ciemne oczka, tak samo jak świeciły się w
Jedwabnem, Radziłowie, Wąsoszu, Goniądzu, Kielcach, Krakowie,Lwowie,
Pińsku,Brzeżanach i tysiącach innych bezimiennych miasteczkach i wioseczkach.

www.rodaknet.com/ksiazka_Poza_granica_solidarnosci_e
wa_kurek.pdf

Nu a jak kto chce czerpać wyłącznie z żydowskich źródeł, droga wolna.
Tak, tak globiku, pisać nie musisz wiem że wg. ciebie niewiarygodna
jest p.E.Kurek a p.Gross jest ok. Już nie musisz powtarzać.

> Masz teraz smartfona, cztery komórki, jeździsz Mercedesem, nosisz eleganckie
ubranie i siedzisz w Starbucksie w centrum Wawy i sączysz zbożową latte.

Ale chyba lepiej być ciemnogrodzianinem z mercedesem i
żyć dostatnio, niż zbierać kaske na fejsbuku aby
nie mieszać dalej tego betonu na budowie?