Re: Znowu Montignac

Data: 2000-08-21 21:46:50
Temat: Re: Znowu Montignac
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz)

>Użytkownik MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:399e9e1d$...@n...vogel.pl...

>Przestudiowałam starannie tę stronę. Niestety, od samego czytania przepisów
>zrobiło mi się niedobrze. Pozdrawiam - A.

no, owszem.......sama chcialam zobaczyc pare przepisow "optymalnych" i
skoro Morgano nie podal, tez zajrzalam...hm, takie, raczej, no, tego,
watroba boli juz od samej mysli o nich:-O....ja wiem, ja wiem, ponoc i z
bolu watroby mozna sie wyleczyc spozywajac tluszcz, ale..ale..jakos trudno
uwierzyc, nie??
a tych przepisow moze jeszcze jakis wydawal sie ow serniczek, wedle
staropolskiej tradycji, na kopie jaj:-))

Cooozz, moze gdyby nam Morgano nie wciskal na sile, jacy to jestemy
niemadrzy i niezdrowi, nie byloby takiej plonkowej reakcji..Gdyby tak
zaczal od przepisow, zamiast ideologii...
A tak to chyba zostajemy przy naszym nieoptymalnym zywieniu....

Pozdrawiam

Agnieszka (daleka od optimum..:-))

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl