Re: Żurek?

From: "Darek" <p...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Żurek?
Date: Sat, 22 Apr 2000 12:21:15 +0200

Użytkownik Rafal <r...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8dmvrg$jfg$...@n...se.com.pl...
> Kochani
> Jak zrobic dobry zurek? Tzn. mysle o takim co sie go kupuje w sklepie
> w buteleczce po poloweczce. Jak to rozcienczyc co dodac itp.?
> A moze lepszy barszcz bialy? - tez nie mam pojecia jak go zrobic
> oprocz kupowania w torebce
>
> Pozdrawiam i zycze wszystkigo dobrego na swieta.
> Rafal
>
> Podaję przepis na 4 os.Więc : dwie torebki żurku w paczce (nie w
butelce) zagotować
w międzyczsie -podsmażć 300 g kiełbasy pokrojonej w kostkę i 1 cebulkę,
ugotować ziemniaki 4 średnie ; przyprawy - sól, pieprz, maggi, cukier,
czosnek, ocet, majeranek, dodać wszystko do gara z żurkiem, zagotować i
gotowe! Gwarantuję wyśmienity smak, i dużą oszczędność czsu a przede
wszystkim możesz wmawiać,że jest na prawdziwym zakwasie i tak nikt nie pozna
aha dodaj do każdej flaczarki połwkę
. Pozdro Darek
.