Re: Zwierzenia alkoholika

Data: 2003-01-27 10:48:03
Temat: Re: Zwierzenia alkoholika
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl>

Ja mam dwa problemy. Pierwszy to to, że nie mogę się od mniej więcej dwóch
lat powstrzymać przed wypiciem co najmniej 2 piw przed snem/wieczorem. Po
piwo sięgnęłam dawno temu (szkoła średnia, a mam ponad 24 lata) i teraz
wpadłam w pułapkę. Drugi to to, że niezły brzuch mi wyrósł od tego piwa i u
faceta to jakoś niestety przechodzi, a u kobiety... (ładna mi równość ;>).

--