Re: a propos Maklowicza...

Data: 2000-12-15 19:21:12
Temat: Re: a propos Maklowicza...
Od: "Popi" <f...@k...net.pl>

i dobrze - padlinka ma byc smaczna a w drugiej kolejnosci miec jakis
konkretny wyglad wizualny,
to wlasnie swiadczy o tym ze mu zalezy, mogl to wyciac, zmienic a mimo to
zostawil (jest tylko czlowiekiem). Nie chce go bronic ale poprostu go lubie
, ma fajna geografie twarzy he,he
pozdr

Popi

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci