Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Date: Sun, 9 Jan 2011 23:25:27 +0000 (UTC)

Dnia Sat, 8 Jan 2011 00:51:02 +0100, Jarek P. napisał(a):
> Powyższe wszystkim zastanawiającym się nad zakupem superduper odkurzacza
> wodnego polecam :)

Jak ktoś sobie nie zdaje sprawy z tego, że wielki odkurzacz jest niezbyt
poręczny to już jego problem. Wszystkie znane mi osoby które takowych
używają, dobrze wiedzą że uruchomienie takiego odkurzacza nie trwa 30
sekund. Poza tym - jakie to ma znaczenie przy solidnym sprzątaniu domu?
Mi pełny kurs przez dom, z odkurzaniem wszystkich półek i dokładnym
traktowaniu dywanów i krzeseł/foteli z obiciami elektroszczotką zajmuje
jakieś 3-4 godziny - więc co za różnica czy wyciągnę odkurzacz z szafy
w 30 sekund czy też wytargam na raty z piwnicy w 5 minut?

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944