Re: antykoncepcja

Data: 2005-03-01 11:42:03
Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl>

Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości
> Kokosz! Odnoszę wrażenie, że myli Ci się grupa pl.sci.medydyna z Radiem
> Maryja. Zresztą, w wieku 18 lat można już być w związku małżeńskim. Moja
> dobra rada: poczytaj sobie FAQ grupy i Netykietę a najlepiej to spier... z
> tej grupy. PLONK za trollowanie, chamstwo i wulgaryzmy.

Brawo :) Popieram!
I prosiłabym nie kojarzyć 'dawania dupy' z 'kochaniem się' :>
Bo tego, komu się to myli, powinno się wysyłać na osobną wyspę bez dostępu
do kablówki :P

Poza tym też mam 18 lat i tez zaczynam brać pigułki. Moje to Regulon i
słyszałam o nich wiele dobrego. Mój ginekolog poleca je młodym dziewczynom.
Są jednoskładnikowe i mają niedużą zawartość hormonów. Podobno to dla Nas
najlepsza sprawa, bo nastolatki i dwudziestokilkuletnie kobiety najlepiej
tolerują pigułki z niedużą zawartością hormonów.
Jeszcze ich nie brałam, zacznę dopiero za tydzień, ale zanim się na to
zdecydowałam, pytałam o nie w przeróżnych miejscach. W aptece, na forach,
nawet tutaj.. Uwierz, że nie zdecydowała bym się na nie, gdybym nie była
conajmniej w 90% pewna :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Luiza