Re: badanie ginekologiczne

From: "WALDIM" <w...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: badanie ginekologiczne
Date: Mon, 21 Jan 2002 21:55:45 +0100

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:497c.00000e4c.3c4abfe2@newsgate.onet.pl...
> Wlasciwie to nie chcialem z Toba dyskutowac o tym, czy facet powinien byc
przy
> badaniu czy nie. Ludzie sa rozni, ja w swoich pogladach jestem raczej
> odosobniony, fakt faktem jestes lekarzem, masz doswiadczenie, ale nie
mozesz
> uogolniac wszystkiego. Zapewniam Cie, ze moja dziewczyna nigdy nie myslala
> mnie jak o "Arabie", mimo, ze to ja zaproponowalem wspolna wizte. Swiat
jest
> duzy i traktujac wszystkich facetow w gabinecie tak samo mozesz zrobic
ludziom
> [...]

domyslam sie ze to do mnie... choc nie raczyles cytowac...

nie pisze bzdur...
pracuje juz kilka lat w tym zawodzie i widze co sie dzieje...
to ze dziewczyna nie wyrazila sprzeciwu to nie znaczy ze jej sie ten pomysl
podobal...
nie przyszlo Ci do glowy, ze nie miala sily sie temu sprzeciwic...? nie? no
tak... taki jestes zadufany w tym swoim poczuciu wspanialosci i wyjatkowosci
ze nie dopuszczasz takie mozliwosci... nie przyszlo Ci do glowy ze gdyby jej
na tym zalezalo to sama by to zaproponowala?
a ciekaw tez jestem skad wiesz co pomyslala o Tobie Twoja dziewczyna? nie
znasz jej mysli wiec nie pisz ze nigdy tak Tobie nie pomyslala bo tego nie
jestes w stanie nigdy stwierdzic...
moze Twoja dziewczyna jest wyjatkowowa... moze lubi Twoje towarzystwo w
gabinecie i przygladanie sie badaniu... moze... a moze Ci sie to wszystko
wydaje... i abym sie mylil...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org