Re: badanie ginekologiczne

From: "WALDIM" <w...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: badanie ginekologiczne
Date: Tue, 22 Jan 2002 11:46:46 +0100

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:497c.00000ec7.3c4ac494@newsgate.onet.pl...
> Kiedys obecnosc faceta przy porodzie byla nie do pomyslenia. A przeciez
porod
> tez jest w pewnym sensie "sutuacja ginekologiczna"(dodatkowo kobieta
jeczy,
> krzyczy, czasem sie meczy, wiec jest duzo bardziej nieprzyjemnie niz na
> standardowym badaniu). Na szczescie swiat sie zmienia i teraz nikogo to
juz nie
> dziwi. I chociaz badania ginekologiczne we dwojke to raczej rzadkosc, to
jesli
> oboje tego chca to zaden lekarz nie powinien protestowac i nikomu nic do
> [...]

skoro wielkie wydarzenie w zyciu kazdej pary jakim jest przyjscie na swiat
ich dziecka porownujesz do badania ginekologicznego, ktore jako takie nic
wznioslego w sobie nie ma to ja juz nic nie rozumiem...
przy porodzie obecnosc meza czasami pomaga... pisze czasami bo jest duza
grupa kobiet ktorym to przeszkadza... zwyczajnie wstydza sie okazywac
slabosc czy tez nie chce zeby partner widzial ja w tak krepujacej
sytuacji...
a lekarz to forma uslug... i jesli pacjentka jest spieta i nie mozna jej z
tego powodu dobrze zbadac... jesli nie mowi wszystkiego o swojej historii
choroby bo przy niej jak pies gonczy stoi "kochajacy" partner to moze
odmowic i odmawia... a jak sie nie podoba to zawsze mozna pojsc to innego
lekarza...
WaldiM