Re: błąd lekarza, czy normalka?

From: "Darek" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: błąd lekarza, czy normalka?
Date: Sat, 18 Dec 2004 15:19:36 +0100

Natomiast za brak
> poinformowania pacjenta o możliwych powikłaniach lub ewentualnej
> konieczności poświęcenia głosu - należy się opieprz, a choremu -
> przeprosiny. >
Oj. Niezupełnie nie traktujmy pacjentów jak dzieci. W świecie kiedy pacjent
ma prawa on mając wiedzę o komplikacjach wybiera sobie klinikę gdzie robią
to fachowcy, a jak nic mu nie powiedzą to idzie gdziekolwiek i później
trafiają się takie "kwiatki" jak utrata głosu gdzie nikt nie jest niczeemu
winien.
On natomiast jest im wdzięczny życie, co tu dużo gadać. -
jest. Zgoda, ale to już taka praca. A na marginesie międzu 1 operacją po
której już było wiadomo, że to nowotór, a drugą było pół roku przerwy. Tak
się ratuje życie?