Żegnam Was

81. Data: 2008-01-23 02:04:37

Temat: Re: Żegnam Was
Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek"

> Na początku napisałeś: "Zupełnie w niczym mi nie przeszkadzają " i tego
> się trzymaj.

Dalsza dyskusja z Toba jest bezcelowa wiec "EOT" i zegnam
Cancer

82. Data: 2008-01-23 05:10:45

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-23 03:01 Cancer pięknie wystukał/a:

Zapytaj Go sam.

--
animka

83. Data: 2008-01-23 20:19:51

Od: "Del_Rey" <D...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno, jak chcesz popracowac nad inna dziedzina w zyciu, jasne warto
> spasowac.
> Ale jesli Ci to dawalo satysfakcje, to nie warto rzygnowac przez jakiegos
> fanatyka. Trzeba go tylko ignorowac, ludzie ktorzy go usluchaja beda tylko
> sami ponosic konsekwencje.
> pozdrawiam
> i.

Ja byłbym jednym z takich ludzi którzy ponosiliby konsekwencje, bo gostek
gładko dudy smalone wmawia. Ale pogrzebałem głebiej na googlach i sobie
odpuściłem branie do serca jego komentarzy.
A moja matka ok 55 lat, subskrybuje ta grupę i moze nie załapać, że gostek
pierniczy trzy po trzy ubierając wszystko w gładkie słowa.
Może na "dzień dobry" w jakimś topicu wrzucić ostrzeżenie, że czytanie
postów tego pana, jest toksyczne?
Tak naprawdę każda odpowiedź na pytanie laika mozna podpiąć pod
"toksyczność", nie wszyscy co grzebią w necie by coś znaleźć "o sobie",
czytają te grupę od deski do deski i są wstanie po przeczytaniu dwóch-trzech
postów załapać, że ktoś jest betonem przyodziewającym się w biały faruch, bo
lubił się w dzieciństwie bawić w lekarza i żaby rozcinał.

84. Data: 2008-01-23 22:20:29

Temat: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Użytkownik "regen" <

> http://evil.pl/jndpng/#s72

ponieważ "zostałem wywołany"
Tak więc - propozycja stworzenia grupy moderowanej już była
i prawdę mówiąc sam dałem taką propozycję w 2002 roku.
Dyskusję na ten temat można znaleźć w archiwum grupy.

przez grupę "inicjatywną" został zgłoszony RFD umotywowany
przede wszystkim tym, że grupa taka mogałby stać się pomocą
dla pacjentów.

Poniżej pozwolę sobie zacytować cały uzgodniony wówczas
RFD z datą 19.08.2002
więcej szczgółow można znaleść szukając postów w archiwum
grupy (np. przez google) z tego okresu albo z hasłem

85. Data: 2008-01-24 16:38:40

Temat: Re: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
orun.pl...

> [...]
> inne osoby, które są w stanie poświęcić czas nie tylko na
> udzielanie porad w sytuacji, kiedy dyżur jest spokojny itp.

Rzeczywiście, wygląda na to, że to zajęłoby kupę czasu. Byłoby za to z
pewnością dobre dla potrzebujących.
Pewnie zostanie tak, jak do tej pory, niestety.

Dziękuję i pozdrawiam

regen

86. Data: 2008-01-24 18:16:57

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Admini "grymaszą", wiadomo, wiec może, tak na początek byłoby sensownie, że
fachowcy "podpisywali się fachowością", czyli np. Andrzej K. specj. chorób wewn.
O niektórych bowiem wiadomo od dawna, że sa lekarzami, nawet wiadomo czasem
jakiej specjalności, ale zwłaszcza łatwowierni nowicjusze mogą rzeczywiście się
w tym mocno poplątać.
Pozdrawiam dino, który wrócił po dłuższej nieobecności

Witam

-----------

87. Data: 2008-01-24 19:15:50

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-24 17:38 regen pięknie wystukał/a:

> [...]
> pewnością dobre dla potrzebujących.
> Pewnie zostanie tak, jak do tej pory, niestety.

Tu macie ponad 100 fur dyskusyjnych. VOILA :-)
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Fora+dyskusyjne+
lekarzy&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

Bye, bye

--
animka

88. Data: 2008-01-24 23:33:33

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze 24-01-2008 20:15:

> Tu macie ponad 100 fur dyskusyjnych. VOILA :-)
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Fora+dyskusyjne+
lekarzy&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

> Bye, bye

I co, Animko, wygonisz wszystkich lekarzy i tak sobie będziecie
uskuteczniać poczekalniowe rozmowy? No to miłej zabawy, pa!

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

89. Data: 2008-01-25 04:44:48

Temat: Re: pytanie retoryczne
Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Twoj
> problem, bo wydaje ci sie, ze znajac ta odrobine wiesz juz wszystko, i ta
> odrobina mozna wszystko zdiagnozowac i poprawic. Cos jak otpy- znalezli
> zloty
> srodek, jak Ty. Wszystko im pasuje, wszystko sie sklada w "logiczna"
> calosc.
> Cud. Uwierz, ze gdyby tylko ta odrobine wystaczyloby znac, mozna by bylo
> leczyc juz po miesiacu nauki. Dlatego dla Ciebie sa to bledy razace, bo
> masz
> wiedze skladajaca sie tylko i wylacznie z tej "odrobiny".

Wiadomo też przeciez, że to nasi lekarze znają się najlepiej i są
najdoskonalsi na świecie;-)
Dlatego własnie oni sami, co sie tak doskonale znają (czyli nasi lekarze),
gdy zasiadający w sądach lekarskich przy Izbach Lekarskich latami całymi
nie wydają orzeczeń np. skazujacych kolegów-lekarzy za poważne błędy
popełnione w praktyce lekarskiej!
A tacy partacze np. w USA to popełniają takich błędów rocznie kilkaset
tysiecy, bo tyle razy podobne do w/w sadów organy amerykańskie stwierdzają
popełnienie przez lekarzy amerykańskich poważnych błędów w sztuce i nakazują
wypłacenie powaznych odszkodowań, a i wielokroc odbierały prawo wykonywania
zawodu!
A u nas nic z tych rzeczy, a więc od razu widac, jakich mamy samych
bezbłędnych geniuszy!!
Tylko do końca nie wiadomo, czy tak biegłych w zawodzie, czy tez raczej w
kolesiostwie i fałszywej pseudosolidarności zawodowej, a także w nadętej
zarozumiałości, czego dość typowym przykładem jest powyższa wypowiedź
Iwon(k)i

p47

90. Data: 2008-01-25 05:54:12

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM pisze:

lekarzy&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

> I co, Animko, wygonisz wszystkich lekarzy i tak sobie będziecie
> uskuteczniać poczekalniowe rozmowy? No to miłej zabawy, pa!

Jakoś sobie poradzimy, a przy okazji dowiemy się ciekawych rzeczy, a nie
wiedzy podręcznikowej z lat 1980...

Juanitos

diprogenta dla dwulatka
Tomografia Komputerowa
dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-
zanieczyszczenia w Nutramigenie
UNIDOX