Re: "bylo sobie zycie"

Date: Sun, 23 Oct 2005 00:03:25 +0200
Subject: Re: "bylo sobie zycie"
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
From: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl>

On Sat, 22 Oct 2005 23:46:14 +0200, Paulinka ze spamem_wp.pl>
<<paulinka503@_precz> wrote:

> Wow gratulacje. Autorowi nie skapnie troche kasy i dzieciaki si? czegos
> nie naucz?, za to pan Borek zaliczy najwieksz? we w?asnej historii ilo?ae
> wyprodukowanych postów. Jeszcze raz wielkie gratulacje.

Jeżeli jest czego gratulować, to raczej tego że uczestnicy tej dyskusji
czegoś się nauczyli. Rozumiem że ten aspekt sprawy Ci umknął?

Rozumiem również, że fakt że zarabiam na życie pisaniem programów stawia
mnie na cenzurowanym? Lepiej jakbym rowy kopał?

Sęk w tym, że mając po czterdziestce 176 cm wzrostu i ważąc 58 kg nie
bardzo się do takiej roboty nadaję. Z braku krzepy jestem skazany na
życie z IQ. Co od lat było w Polsce podejrzane :(

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej