Re: "bylo sobie zycie"

From: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: "bylo sobie zycie"
Date: Sun, 23 Oct 2005 00:09:17 +0200
<op.sy0lnlgq584cds@borek> <djbmql$tib$1@news.onet.pl>
<op.sy0o0fno584cds@borek> <djctem$1dbs$1@news.mm.pl>
<op.sy1j0rgx584cds@borek> <djd3fr$22hi$1@news.mm.pl>
<djdbfr$d3u$1@news.onet.pl> <djdc26$p2c$1@news.mm.pl>
<djdjik$430$1@news.onet.pl> <djduq2$2fq1$1@news.mm.pl>
<dje0ac$9ev$1@news.onet.pl> <dje1be$120d$1@news.mm.pl>
<dje231$f6b$1@news.onet.pl> <dje2jv$1opm$1@news.mm.pl>
<435aa574$1@news.home.net.pl> <dje8uv$2qf7$1@news.mm.pl>
<4...@n...home.net.pl> <djeaqp$g19$1@atlantis.news.tpi.pl>
<op.sy2hirmx584cds@borek>

Użytkownik "Borek"

> Bo to jest tak, że jak zostawisz mała szparkę, to Ci się zaraz naród przez
> nią wyleje i będzie myślał, że tak miało być. Więc w sumie lepiej,
> prościej
> i skuteczniej, wbić siekierę w pieniek i powiedzieć krótko a treściwie,
> jednym słowem, żeby sobie poszli z tego miejsca i tu nie grzebali.

Miałbyś rację, gdybym nawoływała do zmiany w prawie i tworzenia
multiwyjątków. (Zresztą ta szparka już w ustawie jest i można ją
wykorzystać).
Ale nie o to pytam.
Prawo szanuję, lecz nie stanowi ono głównej i jedynej normy. Ważniejsza jest
moralność i poczucie przyzwoitości. Czy to w porządku, robić ksero książki
niedostępnej inaczej, niż w biliotece? Kopię programu edukacyjnego dla
znajomych, który z różnych względów nie został/nie zostanie wydany na
płytce?

> Bo szukając dziury w całym każdą ideę można ośmieszyć, żeby była nie
> wiem jak słuszna.

Idea jest w porządku i nikt jej nie ośmiesza. Nie dyskutuję nad sensem
prawa, tylko oceną konkretnego działania.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.