Re: casus zdemaskowany - odpowiedz casusa

Data: 2004-02-01 17:38:37
Temat: Re: casus zdemaskowany - odpowiedz casusa
Od: "arTii" <s...@a...com>

casus wrote:

> 2. Na liscie jestem pod nickiem : casus i nie zamierzam go zmieniac,

wcale mnie to nie dziwi :-)

> ani uzupelniac o dodatkowe informacje

A czasami przydałoby się, choćby miejscowośc dopisać, gdyż coniektórzy
nie skojarzyli wcześniej żeś od nas :-) (free.pl.rzeszow pozdrawia)

> 4. Strona jest w trakcie aktualizacji - zupelnie nowa - i na zyczenie
> bedzie rowniez poszerzona o kwestia merytoryczne - potwierdzam jej

Właśnie miałem Ci to na priv-a zasugerować.

> 11. Dziekuje Tym, ktorzy napisali o mnie cieple slowa - to zawsze jest
> pomocne w pracy lekarza.

mogę jedynie powiedzieć, że u Rzeszowskich optyków, masz wysokie notowania
:-)
co stwierdziłem wczoraj będąc z dziećmi w poszukiwaniu okularów.

--
____________ artii(at)abc-service(dot)com(dot)pl -+- GG #14211
_ _ | . . ---+++ http://www.abc-service.com.pl +++---