Re: cholesterolu czesc dalsza

From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: cholesterolu czesc dalsza
Date: Fri, 13 Sep 2002 23:39:35 +0200

Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:rri4ouoda31j075bqa0a2im3aaqn8hj0qs@4ax.com...

> Czy badanie bylo wykonywane calkowicie na czczo?
A jak inaczej mozna robic badania? Pozatym nie mam rano potrzeby jedzenia.
Do tego ob wyszlo mi 72 ale to chyba inna sprawa. Ogolnie badania byly
robione w kierunku choroby reumatycznej. A tylko przy okazji zrobilam
cholesterol tak dla kontroli. I milo sie zdziwilam ze LDL sie obnizylo???
Aktywnosci fizycznej w moim przypadku za duzo nie bylo. Jedynie zmiana
diety. Na poczatku bylo bieganie ale przez niesamowity bol stawow musialam
zaprzestac.
A swoja droga jaka aktywnosc fizyczna moge uprawiac jesli mam problemy ze
stawami i z zatokami ???
Basen odpada bieganie odpada fitness odpada... a watpie zebym miala na tyle
silnej woli na cwiczenia lezac.
Co w takim wypadku????
Lekarka kazala poczekac kilka miesiecy i zrobic znowu wyniki. Kurcze trudno
leczyc ta moja otylosc... dieta nie daje widocznych rezultatow (poza
polepszeniem wynikow) ... co prawda dopuki biegalam stracilam prawie 2 kg.
Ale to i tak daje mi wskazmik bmi 29
Zastanawiam sie czy przy nastepnej wizycie nie poprosic lekarki o jakies
leki na otylosc. Bo przeciez zbyt duza waga jeszcze bardziej obciaza moje
stawy.
Kurcze wogole nie wiem co mam robic. Chcialabym trafic do takiego lekarza
ktorego by interesowaly wszystkie moje przypadlosci na raz i potrafilby to
polaczyc a co za tym idzie skutecznie wyleczyc. Przez cale dziecinstwo bylam
leczona przynajmniej raz w miesiacu antybiotykami. Przez co mam teraz
mnustwo problemow. Juz nie mowie o tym ze wiekszosc antybiotykow teraz na
mnie zupelnie nie dziala.
Moze znacie jakiegos takiego lekarza w Krakowie???

Zrozpaczona Kropelka