Re: chyba poważny problem z trawnikiem

Data: 2001-08-06 07:48:16
Temat: Re: chyba poważny problem z trawnikiem
Od: "Tomasz Borkowski" <s...@e...com.pl>

Myślę, że ani jedno ani drugie jest niemożliwe...Faktem jest, że rozsiewałem
nawóz ręcznie, ale na całych 100 m. kw. nie ma plam, tylko na tych jakichś 6
m. kw. aż 4 plamy....poza tym nawoziłem miesiąc temu, a plamy pojawiły sie
tydzień temu....
Ziemię przywoziłem z lasu i mieszałem z moją, tak więc jest praktycznie
niemożliwe, aby były miejsca lepszej ziemi o średnicy np. 20 cm i do tego
okrągłe...
Dodam jeszcze, co może ważne, że moją kosiarką koszę także taki zaniedbany
mały trawnik, na którym rosną takie małe białoszare grzybki... :-( Obawiam
się, że mogłem coś przenieść na mój elegancki trawnik. Z tego co czytałem,
te czarcie kręgi to sprawa związana z grzybami...
TB