Re: ciasteczka niebiańskie Magdaleny Bassett

Data: 2005-03-09 20:38:30
Temat: Re: ciasteczka niebiańskie Magdaleny Bassett
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com>

batory wrote:

> Oooo, ooo, co to za aromat? Ja znam tylko takie co się ich daje kilka
> kropel, co to jest, co się go daje łyżeczkę??? A tak w ogóle to nie lepiej
> dać otartą skórkę z cytryny?, albo wanilię? albo gorzki migdał? Znaczy, mam
> na myśli aromat naturalny...
> Pozdr. - A.

U nas te aromaty sa duzo mniej skondensowane, niz te w tych malutkich
fiolkach. Nie wiem, czy w polskich supermarketach sa takie aromaty do
ciast, jak u nas, ale dlaczego nie. Tu firma, ktora oferuje duzy wybor i
mozna na zdjeciach zobaczyc wielkosc butelek.

http://www.qualityextracts.com/rum.html

Oczywiscie, ze mozna dac naturalne aromaty czy prawdziwa skorke czy
gorzkie migdaly, a nawet prawdziwy rum. To zalezy od tego, co masz w
szafie czy Ci sie chce isc do sklepu. Ja podaje przepis wyjsciowy.

Magdalena Bassett