Re: cięcie cesarskie na życzenie

Data: 2003-08-16 14:15:50
Temat: Re: cięcie cesarskie na życzenie
Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com>

"Mała Mi" <p...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
news:bhldq0$cfp$1@news.onet.pl...
> Dokładnie tak samo jakt Ty.
> Rodziłaś naturalnie, więc znasz tylko JEDNĄ STRONĘ medalu
> i NIE WIESZ, co to znaczy rodzić przez cc.
> Poza tym bez komplikacji, więc nic NIE WIESZ o komplikacjach
> w trakcie i po porodzie naturalnym.

Trzymajmy sie moze tematu, dobrze? I chce rodzic _na_zadanie_poprzez_cc_,
niedlatego, ze sa jakies wskazania medyczne. Chce i juz. Kania rodzila, ja
tez, nie wiemy nic o Tobie, w kazdym razie mamy to za soba i zanim przez to
przeszlysmy, dowiedzialysmy sie tego i owego, a potem mialysmy okazje w
praktyce sie przekonac, czym to sie je, a rowniez poogladac kobiety po cc i
porownac ze soba. Jakos wyszlo nam na wlasna korzysc. Komplikacje po cc moga
byc wielokrotnie powazniejsze niz po naturalnym porodzie.

> Jakoś nie lubię argumentów typu, "żeby wiedzieć,
> trzeba najpierw samemu przeżyć". :-)

To masz problem, bo sa one zupelnie uzasadnione. Ja nie lubie ignorantow.

> I bardzo dobrze.
> Ale dlaczego tak usilnie zabiegasz, żeby wszyscy dookoła podjęli
> dokładnie taką samą decyzję ?

Nie _taka_sama_ tylko _tak_samo_przemyslana_.

> To co było najlepsze dla Ciebie i Twoich dzieci niekoniecznie
> musi okazać się najlepsze także dla izy. Tak trudno to pojąć ?

Zaczynam odnosic wrazenie, ze gloryfikujesz jej ignorancje i egoizm.
Ciekawe, dlaczego......ale pewnie to tylko retoryczne pytanie..?

> A zdania tych "znających się na rzeczy" też bywają podzielone.

To znaczy? implikujesz, ze specjalisci polecaja porody przez cc? Nie
osmieszaj sie.

Anna