Re: cięcie cesarskie na życzenie

Data: 2003-08-16 14:09:51
Temat: Re: cięcie cesarskie na życzenie
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Kania" napisała ...

> Iza chce inaczej, bo NIE WIE, co to znaczy rodzic samodzielnie. Nasluchala
> sie opowiastek rodziny i znajomych. Zna TYLKO JEDNA strone medalu.

Dokładnie tak samo jakt Ty.
Rodziłaś naturalnie, więc znasz tylko JEDNĄ STRONĘ medalu
i NIE WIESZ, co to znaczy rodzić przez cc.
Poza tym bez komplikacji, więc nic NIE WIESZ o komplikacjach
w trakcie i po porodzie naturalnym.

Jakoś nie lubię argumentów typu, "żeby wiedzieć,
trzeba najpierw samemu przeżyć". :-)

> To chyba oczywiste, ze decyzji, ktore dotycza mnie samej i moich dzieci
nie
> podejmuje pod wplywem opowiesci rodziny, tylko zdobywam informacje od osob
> znajacych sie na rzeczy.

I bardzo dobrze.
Ale dlaczego tak usilnie zabiegasz, żeby wszyscy dookoła podjęli
dokładnie taką samą decyzję ?
To co było najlepsze dla Ciebie i Twoich dzieci niekoniecznie
musi okazać się najlepsze także dla izy. Tak trudno to pojąć ?
A zdania tych "znających się na rzeczy" też bywają podzielone.

Pozdrawiam !
Mała Mi