Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17

Data: 2011-07-05 10:49:47
Temat: Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17
Od: Maddy <m...@e...com.pl>

W dniu 05-07-2011 11:28, olo pisze:
> Użytkownik "Maddy"

> Niejaki Kuhn, twierdzi i chyba nie bez racji, że każda prawda rodzi się
> jako
> herezja, a umiera jako przesąd. Natomiast od jakiegoś czasu, faktycznie
> zaniechano całopalenia twórców nowych teorii/idei głównie na rzecz
> ostracyzmu ;)

Krebs nie jest "ofiarą" ostracyzmu, chyba że za taki uznamy żądanie
przez naukowców dowodów na efektu kuracji, a jak nie to spadaj.
Bo wierzących w jego cuda jest sporo, wyznawców altmedu jeszcze więcej,
w Meksyku ma ciepłe gniazdko. "Spoleczeństwo" go nie odrzuca, odrzucają
go ci, którzy rozpoznają humbug. Wykształcona mniejszość.

Krebs jest "ofiarą" prawa które chroni ludzi przed trucicielami. Takie
to prozaiczne, żadne męczeństwo, żaden ostracyzm, żadna zmowa big farmy.

> Tylko dlaczego powszechnie używa się eufenizmu "medycyna
> niekonwencjonalna"zamiast bliższej semantycznie "paramedycyna" lub
> brutalnie szczerej nazwy "praktyki paramedyczne o skuteczności nie
> potwierdzonej żadnymi badaniami naukowymi"?

Ja mówię "szamanizm".

> Może Joe'mu byłoby łatwiej
> rozumnie o siebie zadbać?

Ja myślę że człowiek po szkole podstawowej powinien kojarzyć nazwę
"cyjanowodór" albo chociaż "kwas pruski" no i umieć wpisać w wiki
"amigdalina".
Miałam tróję z chemii przez całą edukację, nie cierpiałam przedmiotu a
jednak odróżniam węglowodany od węglowodorów, roztwór od mieszaniny i
takie dam duperele bez których człowiek jest analfabetą i każdy może go
robić w konia.
Chociaż moja znajoma jakiś czas temu oświadczyła, że trzeba uważać na
produkty spulchniane azotem, nie dawać dzieciom, bo mogą być toksyczne!
Ignorancja ludzka nie zna granic...

> W skrócie: jego badania miałyby lepszy IF ;)

Jakie badania???

--
Maddy