Re: co mozna zrobic z ryzem - niskokalorycznie

Data: 2001-03-21 12:29:07
Temat: Re: co mozna zrobic z ryzem - niskokalorycznie
Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

> Ugotowaną pierś z kurczaka (wcześniej w domu) ;>

Hehe.. Dzisiaj to cwiczylem - bardzo dobre ;-))))
Ogolnie ryz dobrze smakuje z kurczakiem czy tez indykiem w dowolnych
postaciach - a przy okazji to drugie ma duzo bialka...

> A jak Ci się znudzi taki zwykły ryż (znudzi Ci się prędzej czy później
;>),
> to polecam - unikaj tego w woreczkach, i podprażaj sobie ryż przed
> gotowaniem - odrobina oliwy, ryż, to na patelnie i praż, aż ziarenka ryżu
> zaczną przybierać rumiano - brązowy kolor. To wszystko do garnka z
gotującą
> wodą z dodatkiem vegetty/kostki rosołowej. Znacznie poprawia to smak
potraw
> niesłodkich z ryżem. No i jest proste w przygotowaniu ;> Takie
'akademikowe'

hmmm... bede musial sprobowac ;-))

> Co Cię tak na dietę wzięło? :>

Aaaaaa.... Ponad pol roku temu mnie wzielo na fitness & kulturystyke...
Powolna zmiana diety jest efektem ubocznym ;-)))

Stefan Jurczyk
HomeNet - http://home.pl - i...@h...pl - 0801 325555