co na obiad?

1. Data: 2003-09-09 06:34:55

Temat: co na obiad?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam ok.3 kg ziemniaków ,chciałabym cos z nich zrobic na obiad,moze macie
jakies propozyje?
pozdr
p.

1. Data: 2003-09-09 07:03:50

Temat: Re: co na obiad?
Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> witam
> mam ok.3 kg ziemniaków ,chciałabym cos z nich zrobic na obiad,moze
> macie jakies propozyje?

Podgotuj ich czesc w mundurkach z 7-8 minut. Potem obierz i pokroj w
talarki o grubosci 5mm. Potem je usmaz i podaj z jajkami sadzonymi i
szpinakiem a'la creme. Do tego - chlodne zsiadle mleko.

J.

1. Data: 2003-09-09 07:18:02

Od: "anton" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zetrzyj na placki, dodaj jajo, mąkę sól. Wcześniej zesmaż cebulę + wszystko
co Ci zostało w lodówce. Zalej ziemniakami. Usmaż taki placek. Podaj z
sosem, który zrobisz ze swierzych grzybów z zamrażalnika...

1. Data: 2003-09-09 08:44:30

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witam
> mam ok.3 kg ziemniaków ,chciałabym cos z nich zrobic na obiad,moze macie

Kugelis! cos wspaniałego! przepis z grupy podawany przez Bozenke z Wilna:

Kugelis - Babka ziemniaczana

1 kg ziemniakow
1szkl mleka
2 lyzki maki
2 jajka
2 cebule
200 - 300 gr wedzonego boczku lub sloninki
sol, majeranek.

Surowe ziemniaki zetrzec. Odcisnac. Zalac gotujacym sie mlekiem, wsypac
make, wbic jajka i przyprawy. Dobrze wymieszac.
Boczek lub sloninke pokroic dosycdrobno i ladnie zrumienic razem z cebulka,
musi wytopic sie troche tluszczyku. Boczek z cebulka i tluszczykiem wylac do
masy ziemniaczanej i dobrze wymieszac.

Forme wysmarowac tluszczem (maslo, margaryna i td.) i wylozyc nasze
ziemniaki. Zapiekac ok 1 - 1,5 godz.

Podawac najlepiej ze smietana lub sosem.

Sos:

Boczek (sloninke) usmazyc z cebulka na ladne skwareczki. Mozna dodac
smietane lub twarog.

Agnieszka Brzeska

1. Data: 2003-09-09 09:13:34

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Podawac najlepiej ze smietana lub sosem.
>
> Sos:
>
> Boczek (sloninke) usmazyc z cebulka na ladne skwareczki. Mozna dodac

Czesto to jadam. To chyba potrawa ze wschodu.
POLECAM !!!

:)

1. Data: 2003-09-09 11:03:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Skoro jest sezon, to może knedle ze śliwkami polaną słodką śmietanką :-P

waldek
==========

1. Data: 2003-09-09 11:21:34

Od: "aNaLyZeR" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fryyyyyyyyyyyteeeeeczki :)))))))
Wieeeeeelką górę rumianych fryteczek :)))

Pozdrawiam,
aNaLyZeR

1. Data: 2003-09-09 12:55:01

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> mam ok.3 kg ziemniaków ,chciałabym cos z nich zrobic na obiad,moze
> [...]
pozdrawiam Agnieszka
www.jw.w.pl

1. Data: 2003-09-09 13:16:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ==========
> Skoro jest sezon, to może knedle ze śliwkami polaną słodką śmietanką :-P
>
> waldek
> ==========
> witam
knedle robi się z ziemniaków?
p.

1. Data: 2003-09-09 13:16:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
frytki na obiad?
fujj
p.

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

RE: Absynt
cynamonowa guma do żucia
Kuchnia gazowo-elektryczna ?
Pytanie do wielbicieli kuchni azjatyckiej.
knedle słowackie/pażaki