co na obiad?

1. Data: 2003-09-09 15:13:17

Temat: Re: co na obiad?
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> knedle robi się z ziemniaków?
=========

Aha.
http://www.mniammniam.pl/pu.php?u=538&p=4051
http://www.kamis.pl/x.pro/ModRecipes/ShowRecipe/69/3
1/

waldek
========

1. Data: 2003-09-09 20:34:38

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam ok.3 kg ziemniaków ,chciałabym cos z nich zrobic na obiad,moze macie
> jakies propozyje?
> pozdr
> p.
>
> ach jeszcze mi sie przypomniala zapiekanka ziemniaczana, tez taniocha i
IMO pychota:

ziemniaki ugotowac na pol miekko pol twardo (ja raczej na miekko zeby dlugo
pozniej nie czekac). Ugotowane kroimy jak nam sie chce, raczej w krazki i
ukladamy w naczyniu zaroodpornym wysmarowanym tluszczem: pokrojone
ziemniaczki i posypujemy przyprawa do ziemniakow i znowu pokrojone
ziemniaczki i przyprawe do ziemniakow. Na koniec przygotowujemy sos
beszamelowy: na patelni rozpuscic 1/3 magaryny do tego 2-3 lyzki maki -
wymieszac, wymieszane zalac szklanka mleka i mieszac do calkowitego pozbycia
sie grudek. Doprawic 1-2 lyzeczkami musztardy lub chrzanu lub niczym jak nic
nie ma ew.posolic, popieprzyc i polac ziemniaczki. Wstawic do piekarnika i
paaaalllce lizac.
Z surowka z kapusty pekinskiej jest jeszcze lepsze.
A jesli nas stac na cos wiecej to przekladamy to to np miesem mielony,
warzywami na co kto wpadnie:)
Smacznego
ab.

1. Data: 2003-09-10 06:43:33

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> frytki na obiad?

Czemu nie! Ja uwielbiam! A do tego smazona rybka, albo jeszcze lepiej
befsztyk. W roli befsztyka polecam karczek. Soczysty i smaczny. Rozbef bywa
suchy :)

Kruszyna
z golonka w piwie
--
"Primum non stresere... "

RE: Absynt
cynamonowa guma do żucia
Kuchnia gazowo-elektryczna ?
Pytanie do wielbicieli kuchni azjatyckiej.
knedle słowackie/pażaki