Re: co tam kur...?

Data: 2018-05-05 19:26:57
Temat: Re: co tam kur...?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

>Twoje odpowiedzi świadczą, że jednak masz spory
>problem nie tylko z ortografią. Ale skoro
>o ortografię się spieraliśmy, chciałbym żebyś
>może coś z tego zapamiętała, pisze się:

>ortografii
>przeciętna
>przecinek

Umiesz czytać?
Jednak nie.
W stopce wyraźnie pisze, że tekst odbiega śladowo od ortografi tradycyjnej
właśnie popszez zamianę ii na i, na końcu wyrazu;
oraz prz... w psz...
ponieważ taki, zreformowany zapis jest zgodny z wymową.

>a ten ostatni, podobnie jak kropkę, nie poprzedza
>się spacją.
To jest uż czepianie się.
Casami należy postawić spację, by wyeksponować ten znak.

>Bardzo mi cię żal, bo wymyśliłaś bzdurną teorię
>i trzymasz się jej kurczowo, nie bacząc na to,
>jakie to żałosne...

Bardzo mi żal , że wykazałeś się ociężałością umysłową pszejawiającą się
brakiem kultury popszez obrażanie dyskutanta,
brakiem argumentacji, brakiem podjęcia jakiejkolwiek dyskusji z argumentami,
jakie pszedstawiłam.

Co do zaś teori, to nie jest ona bzdurna,
skoro, poczatkowowo modywikowana, w końcu
doczekała się formy używanej pszeze mnie już kilka lat.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)