Re: co tam kur...?

Data: 2018-05-06 10:06:04
Temat: Re: co tam kur...?
Od: pulsar <a...@a...pl>

W dniu 2018-05-05 o 19:26, Stokrotka pisze:

> Umiesz czytać?
> Jednak nie.
> W stopce wyraźnie pisze, że tekst odbiega śladowo od ortografi
> tradycyjnej właśnie popszez zamianę ii na i, na końcu wyrazu;
> oraz prz... w psz...
> ponieważ taki, zreformowany zapis jest zgodny z wymową.

To nie jest reforma, tylko twoja prywatna
walka z dysleksją. W twojej stopce nie pisze,
tylko, co najwyżej, jest napisane... i tylko
przez ciebie... dla siebie.

> To jest uż czepianie się.
> Casami należy postawić spację, by wyeksponować ten znak.

'To jest uż' to niechlujstwo, raczej... bo
nie czytasz i nie korygujesz co napisałaś.

> Bardzo mi żal , że wykazałeś się ociężałością umysłową pszejawiającą się
> brakiem kultury popszez obrażanie dyskutanta,
> brakiem argumentacji, brakiem podjęcia jakiejkolwiek dyskusji z
> argumentami, jakie pszedstawiłam.

Proszę, napisz w którym miejscu cię obraziłem?
Obrażasz, a piszesz że jesteś obrażana... to takie
żenujące 'wykręcanie kota ogonem'...

> Co do zaś teori, to nie jest ona bzdurna,
> skoro, poczatkowowo modywikowana, w końcu
> doczekała się formy używanej pszeze mnie już kilka lat.

Ta twoja teoria jest bzdurna, i tylko przez ciebie
'modywikowana', i chyba tylko przez ciebie używana.

PS:
Stokrotko, dedykuję ci te cytaty, do przemyślenia:

"Błądzenie jest rzeczą ludzką, ale dobrowolne trwanie
w błędzie jest rzeczą diabelską." /Św.Augustyn/

"Właściwością człowieka jest błądzić, a głupiego
w błędzie trwać." /Cyceron/

---
pulsar