Re: czas pieczenia dwoch rzeczy naraz

Data: 2001-04-13 17:26:12
Temat: Re: czas pieczenia dwoch rzeczy naraz
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl>

Witam
Malo ludzi jest na grupie i nie wiem czy ci odpowiedza
Nie zajmuje sie ciastami, ale napewno nie mozesz wydluzyc czasu dwukrotnie,
dlatego, ze masz dwa ciasta.
Z obserwacji wiem, ze ciasto piecze sie sie w zaleznosci od polozenia w
piekarniku/wyzej, nizej/. Jezeli ciasta piecze sie z termoobiegiem w
nowoczesnej kuchence, to polozenie nie powinno miec znaczenia i czas taki
jak przy jednym ciescie.
Moze odezwie sie jakis specjalista na tegj grupie.
Tylko nie spal ciasta, tego Ci zyczy
MarekF

Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisał w wiadomości
> Sluchajcie moze tu ktos jeszcze bedzie pomimo szalu swiatecznego i mi
> doradzi.Bede piec sernik,scislej to bedzie to serniczek Joasi
Duszczynskiej,