Re: czekolada

Data: 2003-01-18 15:35:54
Temat: Re: czekolada
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Sat, 18 Jan 2003 15:20:39 +0100, Aleksander Kłosiewicz
<s...@w...pl> wrote:

>Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w
>wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisał:m...@4...com.
..

>Ba !!!
>W malym Pucku sa dwa gospodarstwa rolne( w granicach miasta), i mozna
>tam kupic "mleko dla psów i kotów" , we wlasne naczynia.
>I chodza ludziska z kankami mleka, jeszcze cieplego po wieczornym udoju.
>I niech mi ktos powie, ze w Unii tak sie da.

jak mieszkalam za wsia, to mialam tak samo - raz na 3 dni
przywozili mi chyba 3 litry mleka prosto od krowy... rozlewalam
to to we wszystkie naczynia, zbieralam smietane (taka prosto od
krowy), robilam jogurty i poza tym wypijalam od reki chyba z pol
litra...ale moze Walia to nie Unia, hehehehehehee

Trys, pierzasty aniol
K.T. - starannie opakowana