Re: czosnek??

Data: 2002-09-12 12:41:42
Temat: Re: czosnek??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Thu, 12 Sep 2002 13:58:52 +0200, "Magdunia"
<m...@k...net.pl> wrote:

>Chlop zachorowal ;-((((( Chce go wyleczyc naturalna metoda czyli.. czosnek.
>Czosnek ma jak wiadomo dzialanie zbawienne, ale zapach juz nie tego.. :-(((
>Dzis chce go tym nafaszerowac, ale on jutro musi isc do pracy, wiec nie moze
>byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku, co moze zneutralizowac
>zapach???
>
>Magda

wylupanie czosnkowi serca - rozciac zabek (zombke) na pol i wyjac
taki wior (wiur), co sam ladnie odlazi w srodku samym, czasem mu
dziubek u szczytu zabka wylazi. i juz, reszte zmasakrowac i
podawac wedle zyczenia (ja jako dziecko MUSIALAM przyjmowac
czosnek z mlekiem CIEPLYM o zgrozo, maslem i miodem...i zyje ;)

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana