Re: czy kupic w USA garnek lub dwa ?

Data: 2000-08-29 07:44:17
Temat: Re: czy kupic w USA garnek lub dwa ?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl>

Ewa Anna Pawlik-Bowman wrote:

> Znowu o garnkach. Wybieram sie do domu w Polsce i chce nabyc dwa garnki
> i patelnie nierdzewne z grubym dnem. Tu sa dosc drogie ale podbaja mi
> sie.
> 2.8 litrowy rondel - $ 22.00.
> 1.8 litrowy rondel - $ 22.00
> Czy mozna w Polsce kupic pojedynczo i taniej ? Transport stad tez nie
> jest wygodny.
> A patelnia o srednicy 8 cali $ 11.00.
> Nie jestem milionerka.....moze za te cene kupie wiecej we Wroclwiu
> .....?

Jak sie ich nie widzi i nie wie, jaka firma, to trudno ocenic, ale.... jaks
sa naprawde ladne, to sadze ze wcale nie sa tansze. Moje sa takie sobie
(oczywiscie ze stali nierdzewnej z grubym dnem) i wcale nie byly tanie, a
takie jak mi sie naprawde podobaja, to kazdy (nawet nie za wielki) powyzej
100 PLN (o patelniach wogole nie warto wspominac).

Pozdrawiam,
robal.