Re: czy zielona i czerwona herbata zawiera kofeinę ?

From: dogma <d...@N...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: czy zielona i czerwona herbata zawiera kofeinę ?
Date: Wed, 18 Jan 2006 22:16:59 +0100

Ewa napisał(a):
> No właśnie....
> Herbata zawiera kofeinę, nieco mniej niż kawa ale jednak. Jestem w ciąży a
> przeczytałam że nie powinnam pić napojów z kofeiną. Ale ja jestem
> uzależniona od herbaty !!!!! Nie wyobrażam sobie dnia bez herbaty i piję jej
> dużo. Co robić ?
> Stąd moje pytanie ....czy mogę przerzucić się na czerwoną lub zieloną ? Ktoś
> wie czy te rodzaje herbat zawierają kofeinę ? A może jakiś link ?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

a ja jestem w ciazy i pijam herbaty...nie 40l dziennie ale 3,4 dobre,
czarne bez ktorych nie wyobrazam sobie zycia...
do tego 2,3 owocowe, od czasu do czasu zielona...
nie popadajmy w paranoje...
od czasu do czasu pijam cole (mimo, ze z kofeina) a nawet ostatnio
zdarza mi sie wypic kawe (co na poczatku ciazy bylo nie do pomyslenia)
co prawda slaba ale zawsze kawe...
gdyby bezwzglednie trzymac sie wszystkich zakazow zywieniowycj kobiet w
ciazy to biedne by nic nie jadly (ponoc nie moza serow plesniowych i
podrobow - a ja jem)...
jedyne co jest wazne to zdrowy rozsadek i zdanie sie na wlasny organizm,
on najczesciej podpowiada co mozna a co nie...
pozdrawiam
Dogma