Strona główna Grupy pl.rec.dom czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego? Re: czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?

Re: czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?

From: Damork <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czym się różni wiertarka udarowa od młota udarowo - obrotowego?
Date: Fri, 11 Feb 2011 16:01:37 +0100

Na mównicę wtargnął "Borys Pogoreło", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

> Jak się mają do tego silikaty? Chyba lepszy młot?

Nie będę ściemniał - nie wiem.
Gdy wiem że będę wiercił w betonie, od razu startuję z młotem, gdy
natomiast nikt nie jest mi w stanie powiedzieć z czego jest sufit i ściany
zaczynam lekkim kalibrem i jeśli tylko napotykam na zbyt duży opór zmieniam
na młot. Możliwe że kiedyś nieświadomie natknąłem się na silikaty, ale co z
tego wynikło... Na pewno w efekcie końcowym otwory :)

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl