Re: depresja i wszystko naraz

From: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: depresja i wszystko naraz
Date: Thu, 30 Sep 2004 19:12:02 +0200

On Thu, 30 Sep 2004, Aleksandra_23 wrote:

> moga pomoc mi przeniesc sie w inna przestrzen.. teraz sie o siebie boje...
> nie wiem,co robic.. do tego znow sie fatalnie fizycznie czuje, straszne
> zaburzenia zoladkowe, migrena, to moze miec zwiazek??

problem jest w tym, ze czasami trzeba poszukac takiego psychiatry
czy psychologa, ktory bedzie odpowiadal Tobie. Nie znaczy to, ze tamci
sa zli ale moga nie odpowiadac Twoim potrzebom (a moga np. byc
swietni w kontakcie z innymi pacjentami). Mnie sie wydaje, ze nie
ma albo jest bardzo malo psychologow i psychiatrow, ktorych podejscie
bedzie sie sprawdzalo u 100% pacjentow, poniewaz jest to dyscyplina,
gdzie wiele zalezy od kontaktu z pacjentem i cechy indywidualne
lekarza odgrywaja wazna role. Jedni wiec beda cenic takiego
psychiatre, ktory na nich "pokrzyczy" bo takiego beda potrzebowali
inni takiego, co ich "poglaszcze po glowie". Musisz wiec takiego
znalezc, ktory bedzie pasowal do Twojej osobowosci i bedzie
przede wszystkim umial dotrzec do Ciebie. Nie jest to protse
i nie mozna sie dziwic, ze pieciu sie nie udalo. Moze po prostu
jestes "trudna, nietypowa" pacjentka????

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl