Re: dlaczego lekarze bazgrola tak na receptach...

Data: 2004-04-21 11:19:39
Temat: Re: dlaczego lekarze bazgrola tak na receptach...
Od: Tomasz Jarzynka <t...@S...kadu.net.RU>

ela wrote:

> Ci co bazgrolą wszędzie to i na receptach bazgrolą. Ci co wyraźnie piszą,
> czynią to w każdym miejscu.
> A tak całkiem serio to pod koniec dnia pracy, kiedy lekarz poważnie się
> zastanawia, jak się nazywa, może się zdarzyc pismo mniej wyraźne niż
> rankiem, ale jest to jedyne usprawiedliwienie bazgrania - zamęczenie
> pracą. Ja, mimo wielu lat pracy w zawodzie, piszę wyraźnie, a recepty
> wypisuję ze szczególną ostrożnością. Mam jednak świadomość pozostawania w
> mniejszości.

Tak jak juz ktos napisal, zauwazylem ze panstwowi lekarze uwazaja sie za
"lepszych", jesli nie powiedza pacjentowi, co dokladnie u niego podejrzewaja
albo wypisza rozpoznanie/recepte tak, ze tylko z ICD/pharmindexem dojdzie,
co tam jest napisane. Prywatnie lekarze recepty wypisuja dokladnie i
przejrzyscie...

--
tomasz k. jarzynka / 601706601 / tomee (at) kadu (dot) net
KADU: http://kadu.net Rozkłady ZTM: http://ztm.moo.pl

XMMS is shut down