Re: do tych, co parują

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: do tych, co parują
Date: Fri, 19 Sep 2008 00:02:16 +0200

Dnia Thu, 18 Sep 2008 23:39:39 +0200, medea napisał(a):

> Przede wszystkim jest niesamowicie wygodne - wrzucasz warzywa do
> parowara na określony czas, żadnego odlewania wody, pilnowania itd. Tak
> się przyzwyczaiłam, że nie umiem już ugotować ziemniaków w wodzie. ;)

Z tymi ziemniakami to pewnie rzeczywiście wygodne. No i ze względu na
nietracenie składników odżywczych - to jasne, że sens ma. Ale zimą to ja i
tak wolałabym w wodzie gotowac ziemniaki, bo te "stare", jeśli mają kiełki,
mają sporo tegotamzapomniałamczego, co powinno pozostać w wywarze.
Ale jeśli będę musiała, to kupię, jasne. Czasem ktoś może być na diecie
itp.
Hmmm, ciekawe, czy w tym da się ugotowac np. buchty na parze albo pyzy
drożdżowe? - to mogłoby mnie zachęcić ;-PPP
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak