Re: doświadczona pani dziekan

From: Fragile <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: doświadczona pani dziekan
Date: Tue, 22 Apr 2008 16:13:33 -0700 (PDT)
<9...@m...googlegroups.com>
<full5g$44q$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...net>
<1dym1j6tg4wbj$.1bp0yi286qyko$.dlg@40tude.net>

On 23 Kwi, 00:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zapomniałam uściślić, że za szczerze wierzącego uważam człowieka szczerze
> przekonanego do słuszności zasad danej religii i zdecydowanego(!) ich
> przestrzegać,

Czlowieka szczerze przekonanego do slusznosci _wszystkich_ zasad danej
religii i zdecydowanego ich _wszytskich_ przestrzegac :) Zdarza sie
przeciez niestety i tak, ze ktos przestrzega tylko niektorych zasad,
tych, ktore sa po jego mysli, ktore mu odpowiadaja i pasuja w danym
momencie, ktore sa wygodne badz latwe do przestrzegania itp. Wybiorcze
stosowanie zasad to to samo co niestosowanie zasad danej religii. Nie
mozna przeciez byc tylko czesciowo np. katolikiem, albo protestantem,
albo prawoslawnym. Albo sie jest wyznawca danej religii albo nie...

Fra