Re: dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
From: XL <i...@g...pl>
Date: 30 Sep 2018 22:53:37 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:

> To nie jest wina ,,systemu", ,,polityków" ani nikogo innego - tylko LUDZI.
> Pacjentów i lekarzy. Tylko tak dzielę wszystkich odpowiedzialnych, bo tylko
> tacy są tu w ogóle odpowiedzialni.
> Najbardziej winni są zwykli ludzie-pacjenci, bo to oni PIERWSI odrzucili
> podstawowe ludzkie wartości, także te na pozór niezwiązane z lecznictwem.
> Przyjęli za NORMĘ MORALNĄ takie zło jak aborcja i eutanazja. I wśrod swojej
> własnej moralnej degrengolady wychowali lekarzy jako jej naturalnych
> kontynuatorów.
> [...]

Podsumowując:

Kiedy Społeczeństwo uznaje za normę, przyzwala na oraz stosuje
EKSTERMINACJĘ nienarodzonych, chorych i starych, w całości odrzuca WARTOŚĆ
LUDZKIEGO ŻYCIA.

Społeczeństwo takie, wychowując swych obywateli (w tym rzeczonych
,,polityków" i ,,lekarzy"!), samo siebie unicestwia - bo wychowany wg jego
norm obywatel nie ma od kogo oczekiwać szacunku dla WŁASNEGO życia oraz
oczekiwać dla SIEBIE rzetelnego leczenia.
Ba, oczekiwać tego nie ma moralnego prawa, bo sam też te wartości odrzucił.

--
XL