Re: dzieci (wybitnie) zdolne

From: Nela Młynarska <nela@se(_)curity.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: dzieci (wybitnie) zdolne
Date: Wed, 16 Nov 2005 10:55:46 +0100

On 2005-11-15 20:37:18 +0100, puchaty <p...@b...pl> said:

> puchaty, co wolałby mieć dzieci mądre

Puchaty ... a nie chcesz Ty zbyt wiele od życia ;-)

Sorry, to tylko zgorzkniały żart starej matki był. Też najbardziej
chciałabym mieć mądre.

A na razie ... bywają różne. Pyskate. Przemądrzałe. Nieśmiałe, ciche i
głośne ...

A Aga wczoraj rzuciła tekstem: Mamo, dla mnie nauka to zabawa. Ciekawe
jak długo
się to utrzyma. Nie wiem, czy jest dzieckiem wybitnym, ale na pewno w
tej chcwili przejawia
objawy wybitnej pracowitości. Pani z przedszkola ciągle ma oczy jak
gałki, bo Aga robi
ćwiczenia grupowe i z domu jeszcze przynosi własne, żeby "się nie
nudzić". W domu
pisze, liczy ... praktycznie przez cały czas. Kolejne zeszyty z
"pracami" kupuję, bo
ona musi ... Jestem w nieustającym szoku. Ma tak od września gdzieś (od kiedy
jest w zerówce). A przecież jest rok młodsza od swoich kolegów z grupy ...

Aż boję się myśleć co będzie, jeśli jej rok wcześniej nie przyjmą.
Dziewczyna się
mi się zanudzi i nie będzie się chciała uczyć. Ona już teraz jest za
Piorkiem tylko jeśli
chodzi o odejmowanie. Ale też nie tak wiele, bo o ile sobie
przypominam, to Piotrek
reprazentował ten poziom jakieś pół roku temu (jest od Agi starszy
prawie dwa lata)

Wiem ... nowy wątek powinnam zacząć: "Dzieci wybitnie pracowite w zerówce
a posyłanie rok wcześniej do szkoły", ale tu mnie wena dopadła.

Pozdrawiam,
Nela