fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

121. Data: 2009-01-14 13:53:22

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
news:gkkhpv$7k9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Mam nadzieję, że jeśli mnie kiedyś zacznie poważnie odwalać, znajdzie się
> ktoś, kto będzie mnie na tyle lubić, żeby mnie kopnąć w ....kostkę.

Obiecuje.
--
Bluzgacz

122. Data: 2009-01-14 13:55:36

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> moją Mamą, miałabym przed sobą jesczze 12 lat życia. Czy tyle mam - któż
> wie... Piszę to po to, abyś zrozumiała, że nic nie jest dane ludziom na

Juz ci mowilem, ale powtorze znowu:
chuj nas twoja matka?
Skoncz o niej klepac, bo to nudne.
Przeciez niedawno wyjasnilem jaka jest prawda, a miesiac wczesniej wyjasnil
to ktos inny.
Rzuc na mnie klatwe mitomanko, hehe
--
Bluzgacz

123. Data: 2009-01-14 14:00:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 14:21, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Po chuj? Kurwa, nie badz taka wygodna i asekurancka, bo to nieporozumienie.
> Co by sie stalo, jakbys kogos dotknela i urazila? Nic kurwa.

Nie lubie tego.

> Lepiej trzymac jezyk za zebami i myslec o kims tak czy owak, niz to napisac,
> powiedziec wprost i sie martwic, czy kogos urazilas?
> Beznadzieja. To brak calkowity brak szczerosci, pomijam fakt, ze z innymi,
> ale przede wszystkim ze soba.

No ale ja tak mam. Odnotowuje w glowie fakt, ze na przyklad ktos mnie
wkurzyl, przypominam sobie, ze to jest MOJA reakcja na ten temat, i
znikam sprawe, po prostu. Szczerosc tu nie ma nic do roboty.

Ale rozumiem, o czym mowisz.

124. Data: 2009-01-14 14:04:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 14:20:52 +0100, gazebo napisał(a):

> aaaa, Maria Mgdalena

Kobieta cudzołożna czy święta?
"A Piotr zapytał: "Czy Zbawiciel zaiste mówił na osobności z kobietą, a nie
otwarcie z nami? Czy mamy się do niej zwrócić i słuchać jej wszyscy? Czy
wolał ją od nas? A Lewi odparł: Piotrze, zawsze łatwo się unosiłeś. Teraz
widzę, że walczysz z tą niewiastą, jakbyś był jej wrogiem. Jeżeli Zbawiciel
ją wyniósł, kimże zaiste jesteś, abyś miał ją odrzucać? Zapewne Zbawiciel
zna ją bardzo dobrze. Dlatego miłował ją bardziej niż nas."

> ty naprawde jestes nieprzytomna

> malo prawdopodobne, wtedy zaczniesz pisac jak ten gosc na psr co ma
> nowotwor (moze juz nie zyje albo jakas chemioterapia) i zaczniesz sie
> jeszcze bardzie modlic

Skąd wiesz, ile się modlę?

125. Data: 2009-01-14 14:04:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 14:22:24 +0100, gazebo napisał(a):

> ponoc psychiatryki sa pelne takich ludzi

Byłes w psychiatryku?

126. Data: 2009-01-14 14:05:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 14:39:18 +0100, Vilar napisał(a):

> "pieprzyć normalność"
>
> Zawsze zastanawialam sie, jak ktoś, kto nic nie wniósł do mojego zycia, ma
> czelność mówić mi jak mam żyć. To dopiero jest popranie.
>
> M.

I co Ci mówię?
:-)

127. Data: 2009-01-14 14:09:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 05:49:25 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Po co?

> Ale z nami takze jest spoko.
> Jestes mi doskonale obojetna.

Hie, hie :-)

> I niepotrzebne mi sa zadne Twoje przeprosiny.

Póki nie wiem, że jest za co, wcale ich nie oferuję.

> Mnie nie ruszaja Twoje zaczepki, a Twoja kreacja na psp, jak rowniez
> stosunek do niej innych grupowiczow, stanowia dla mnie zrodlo
> informacji o ludziach i ich reakcjach, jak rowniez daja sporo uciechy.

Na zdrówko. Tylko czy naprawdę? Śmiem wątpić.

> Jestes nudna z tymi swoimi pseudoprowokacyjkami.

Prowokacyjki? Ja tylko prosze o przypomnienie. Chyba nie dotyczyło to spraw
intymnych?

> Wszystko jest do sprawdzenia w archiwach grupy.

Nie. Szukałam i nie ma. Więc dlatego prosiłam o przypomnienie. Nigdy nie
zbliżyłysmy się do siebie w rozmowie az tak, aby mnie obeszło coś, czego
mogłabym się u Ciebie czepić jako kłamstwa.

128. Data: 2009-01-14 14:34:39

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Byłes w psychiatryku?

Mysle, ze ty moglabys cos wiecej na ten temat powiedziec.
--
Bluzgacz

129. Data: 2009-01-14 14:36:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam nadzieję, że nigdy nie znajdzie się człowiek/lekarz, który mnie
> wyleczy z mojego "pop...nia" (szczęście jako indywidualne odczucie to
> jednak nie jest stan normalny, jak widze po reakcjach wielu osób) :-)

Jestes zalosna.
Teraz odgrywasz zranionego psa.
Nikt nic nie ma do szczescia, tylko do twojej pokurwionej osoby.
Do tego jaka jestes z charakteru kretynko.
--
Bluzgacz

130. Data: 2009-01-14 15:43:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No ale mam nie atakować!

Myślisz, że mógłbyś zwalić mnie z nóg tą fotką? To tym bardziej czekam! ;)

Ewa

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie