[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

51. Data: 2015-12-01 08:29:36

Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
news:op.x8oeh4i7mtaby1@tncap.home...

> Pszemol, poczytaj sobie w sieci!
> Na przykład:
>
> https://zakochanewzupach.pl/jak-mrozic-warzywa-na-zi
mowe-zupy/

I gdzie w tym artykule napisano w jaki sposób blanszowanie
powoduje że nie powstają kryształy lodu w komórkach warzyw?

> Czy _wszystkie_ Twoje wątpliwości musi rozwiewać Ikselka?

Jeśli z nią w tym względzie konkurujesz to możesz Ty je rozwiać... :-)

52. Data: 2015-12-01 12:54:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2015 o 08:29 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

mowe-zupy/

> I gdzie w tym artykule napisano w jaki sposób blanszowanie
> powoduje że nie powstają kryształy lodu w komórkach warzyw?

Przecież pytałeś Ikselki, czy wie CO to jest blanszowanie!
No to podrzuciłem Ci, cobyś też się dowiedział. Nie warto zawracać głowę
Ikselce takimi podstawami.

A dlaczego się blanszuje - przecież jesteś tu znany właśnie jako mędrzec
googla?
Ale co mi tam:

http://lmgtfy.com/?q=dlaczego+blanszujemy+warzywa+pr
zed+mro%C5%BCeniem

Jak sobie poradzić z polskimi literkami, to już chyba się nauczyłeś?

> Jeśli z nią w tym względzie konkurujesz to możesz Ty je rozwiać... :-)

Błąd w założeniach. Znacznie lepsze efekty daje wymiana doświadczeń, niż
konkurowanie.
To zostawiam kolesiom z ego przerośniętym jak prostata

--
Trefniś

53. Data: 2015-12-01 12:54:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2015-12-01 12:54:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

55. Data: 2015-12-01 14:09:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

mowe-zupy/

> Przecież pytałeś Ikselki, czy wie CO to jest blanszowanie!

Nie pytałem jej co to blanszowanie - pytałem czy ONA wie co to,
bo w komentarzu do mojego opisu MECHANICZNEGO niszczenia
komórek roślinnych w procesie mrożenia, które powoduje wyczuwalną
zmianę struktury w czasie jedzenia ich potem pisze coś o blanszowaniu,
które absolutnie nie ma wpływu na tworzenie się tych kryształów.

> A dlaczego się blanszuje - przecież jesteś tu znany właśnie jako mędrzec
> googla?

To już było wyjaśnione w pierwszym linku który podałeś w listopadzie.
O tych zupach co je kochasz. Wysilasz się ponownie niepotrzebnie.
A może nie czytałeś tego co tam podrzuciłeś i nie wiesz że tam już było?

> Ale co mi tam:
>
> http://lmgtfy.com/?q=dlaczego+blanszujemy+warzywa+pr
zed+mro%C5%BCeniem

Widzę, że Ci się spodobało LMGTFY które podrzuciłem mastiemu... :-)
"Imitation is the sincerest form of flattery"

> Jak sobie poradzić z polskimi literkami, to już chyba się nauczyłeś?

O tak, za to Ty, jak widzę, nie poradziłeś sobie z czytnikiem wysyłającym Ci
te same wypowiedzi 3 razy.

56. Data: 2015-12-01 14:10:50

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

zed+mro%C5%BCeniem

> Widzę, że Ci się spodobało LMGTFY które podrzuciłem mastiemu... :-)
> "Imitation is the sincerest form of flattery"

i dalej nic nie rozumiesz

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

57. Data: 2015-12-01 16:03:25

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2015 o 14:10 masti <g...@t...hell> pisze:

zed+mro%C5%BCeniem

> i dalej nic nie rozumiesz

Masti, chappeau bas.
Przekomarzanek z innych grup nie przenosisz tutaj.

--
Trefniś

58. Data: 2015-12-01 16:08:01

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2015 o 14:09 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

(...)
> Nie pytałem jej co to blanszowanie - pytałem czy ONA wie co to,
(...)

Zrób sobie tygodniowy zapas jajek na twardo.

--
Trefniś

59. Data: 2015-12-01 17:29:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
> (...)
>
> Zrób sobie tygodniowy zapas jajek na twardo.

Rozumiem, że w kwestii obrony bzdur jakie tu XL wygaduje już amunicja Ci się
wyczerpała i strzelasz teraz ślepakami?

60. Data: 2015-12-01 17:37:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2015 o 17:29 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Rozumiem, że w kwestii obrony bzdur jakie tu XL wygaduje już amunicja Ci
> się wyczerpała i strzelasz teraz ślepakami?

ślepaki to domena kolesi z przerostem prostaty.
Idź do lekarza (w Polsce za darmo)

--
Trefniś

Pao de Queijo