[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)

41. Data: 2015-11-25 14:40:55

Temat: Re: [gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:56556135$0$22843$65785112@news.neostrada.pl...

> Dlatego mrożonych warzyw nigdy nie nazwałabym świeżymi. Może i jest to
> najlepszy sposób na zachowanie jak największej ilości witamin, ale jednak
> to nie to samo.

Ewa, dla nas - normalnych ludzi, jest to oczywiste że świeże
warzywa to takie które właśnie zostały wyjęte z ogródka.
Czyli nieprzetwarzane i to w żaden sposób: ani nie suszone
ani nie mrożone, ani nie kiszone, ani nie kwaszone...
Ale są ludzie od nas dużo bardziej normalni, jak sama widzisz :-)

42. Data: 2015-11-25 15:02:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 13:46:05 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://a.pl/zdjecie-565479/swiezy-sok-z-kiszonej-kap
usty-i-marchwi-Full
> //ten ma 7 dni i ten wybrałabym

...ale i inna, w miarę obiektywna wykładnia do tego, też jest dostępna:

"Sok z kiszonej kapusty i inne świeże soki Cymes można kupić w sklepach
spożywczych w specjalnie wydzielonych lodówkach. Jedna butelka zawierająca
250 mililitrów soku z kiszonej kapusty kosztuje 2,30-2,50 złotych.
Świeże soki Cymes zostały nagrodzone Laurem Konsumenta 2008 jako
najpopularniejszy produkt na polskim rynku w kategorii ?świeże soki?."

http://gieldaspozywcza.pl/Wiadomo%C5%9Bci/Sok-z-kisz
onej-kapusty-Wzmocnij-organizm-zadbaj-o-sylwetk%C4%9
9-1232.html
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

43. Data: 2015-11-25 15:04:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> [...]
[...]
> [...]
> ani nie mrożone, ani nie kiszone, ani nie kwaszone...
> Ale są ludzie od nas dużo bardziej normalni, jak sama widzisz :-)

Warzywa drugiej świeżości. Mistrz i Małgorzata. Dwa w jednym. Klasyka.

Jarek

--
Druga świeżość to nonsens! Świeżość bywa tylko jedna pierwsza i tym samym
ostatnia. A skoro jesiotr jest drugiej świeżości, to oznacza to po prostu,

44. Data: 2015-11-25 17:21:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-25 15:04, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

H&S

45. Data: 2015-11-25 20:42:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-25 o 14:40, Pszemol pisze:
> [...]
> ani nie mrożone, ani nie kiszone, ani nie kwaszone...
> Ale są ludzie od nas dużo bardziej normalni, jak sama widzisz :-)

Ja nie jestem na tyle ortodoksyjna, żeby tylko wyjęte wprost z ogródka.
Uznam za świeżą także zakopcowaną marchewkę, buraki, pietruszkę itd. o
ile nie będą zwiędłe czy dokumentnie już wyschłe.

Ewa

46. Data: 2015-11-25 20:43:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-25 o 13:33, Ikselka pisze:

> Kupiłabyś toto? - zwłaszcza w woreczku 3-]

To nie ma nic do rzeczy, czy bym kupiła. Ale gdybym była w wielkiej
potrzebie, to pewnie tak.

Ewa

47. Data: 2015-11-25 21:42:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W przemysłowych mrożonkach nie robią.
< Ale tylko dlatego, że się blanszuje warzywa przed.

A w jaki to sposób blanszowanie pomaga przy mrożeniu
i zapobiega pękaniu komórek? Czy wiesz co to blanszowanie?

48. Data: 2015-11-25 21:43:53

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 03:20, yapann pisze:
> [...]
> Zdziwiłam się setnie, że jakieś newsy jeszcze żyją - może ta grupa (i
> jej przodownicy) taka niedozajechania ;)

może to pomoże?
http://www.akademiawitalnosci.pl/jak-zrobic-domowy-s
ok-z-kapusty-swiezy-lub-kiszony/

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

49. Data: 2015-11-25 22:40:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2015 o 21:42 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> < Ale tylko dlatego, że się blanszuje warzywa przed.
>
> A w jaki to sposób blanszowanie pomaga przy mrożeniu
> i zapobiega pękaniu komórek? Czy wiesz co to blanszowanie?

Pszemol, poczytaj sobie w sieci!
Na przykład:

https://zakochanewzupach.pl/jak-mrozic-warzywa-na-zi
mowe-zupy/

Czy _wszystkie_ Twoje wątpliwości musi rozwiewać Ikselka?

--
Trefniś

50. Data: 2015-12-01 08:21:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W przemysłowych mrożonkach nie robią.
> Ale tylko dlatego, że się blanszuje warzywa przed.

A w jaki to sposób blanszowanie wpływa na
powstawanie kryształów w czasie mrożenia?

Pao de Queijo
Rosół wieprzowy
Bulgur
Co to za owoc?