Re: głupi bertender z amsterdamu...

Data: 2005-07-04 14:33:10
Temat: Re: głupi bertender z amsterdamu...
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de>

Qq schrieb:

> No przeciez ojciec to JA!!!! To ja, to ja!!! To JA, ja-ja mam beertender i
> klopot.... Pewnie, ze moge rozgrzac gwozdzia nad palnikiem gazowym i dzgnac,
> ale chiba nie o to chodzi... Matko Boska, czy ja jestem najglupszy w tym
> kraju?...
>
> Qq

A skad ja do dziwki bladej mam wiedziec, kto za tym Qq stoi?! Pomyslalem
sobie, ze pewnie jakas kochana coreczka tatusiowi chce niespodzianke
zrobic. I nie wzywaj imion Bozych na daremnie! To tylko puszka. Czekam
na sasiada, bo ten czesto do Holandii jezdzi i piwo zamiast wody pije.
Moze on cos wie? Jak cos sie wyklaruje, to dam znac.

Irek