Re: grypa - szczepić się czy nie?

Data: 2006-11-28 21:54:56
Temat: Re: grypa - szczepić się czy nie?
Od: <j...@n...pl>

Użytkownik "M" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ekhlv8$f20$1@inews.gazeta.pl...
> Mam 19 lat, od dawna raczej nie chorowalem (wylączając wieczny katar
> spowodowany skrzywioną przegrodą nosową). Czy jest sens szczepic się teraz
> przeciw grypie? Myślałem, że i tak jest za późno, lecz dziś widziałem apel
> zachęcający do szczepień. To jak to w końcu jest?

Dlaczego ludzie nie zauważają, że częste reklamy różnych leków i szczepionek
grypy niczym nie różnią się od reklamy chipsów czy coca-coli. Od jakiegoś
leku przeciwbólowego czasami przestaje boleć głowa, tak jak po zjedzeniu
marsa ustaje na chwilę głód. Zwykła gra interesów... Różnica tylko ta, że
przed zjedzeniem marsa nie trzeba się konsultować z farmaceutą...:)))
Pozdrawiam Jurek M.