Re: homeopatia - UWAGA

From: "Endriu" <n...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: homeopatia - UWAGA
Date: Sun, 24 Jan 2010 11:48:07 +0100

> Tak, mamy - głupia pinda mieniąca się mianem lekarza prawie mi dziecko w
> astmę wpędziła szprycując ją wodą z cukrem i smrodem kaczki - gdybym nie
> trafił do prawdziwego lekarz który wytłumaczył mi za co płaciłem i dał
> prawdziwe lekarstwa to nie wiem co by było. Faktycznie potrzebujesz
> leczenia.

A mnie ten cukier i smród z kaczki pomogł kiedyś realnie. Kiedyś gdy miałem
jakiąś mocną grypę z in tensywnym kaszlem kolega zaproponował abym wziął
"Oscillococillum". Nie spodziewałem sie takiego efektu - ciągu 5 minut
drapanie w gardle z inetensywnego zmniejszyło się w minimalne.

To naprawdę działa.

Od tej pory gdy jest okres gdy wszyscy wokół chorują a mnie "bierze na
grypę" zarzucam Osci, a wcześniej wygrzewam flaki i siebie za pomocą ostrej
chińskiej zupki, póżniej ząbek czosnku rozrobinego na mleku z miodem, a
później jeszcze "Rutinoscorbin", lub "Aspiryna" i do spania.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/