Re: homeopatia - UWAGA

Data: 2010-01-24 19:32:32
Temat: Re: homeopatia - UWAGA
Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> A ja ci mówię że jest coś w tym gównie (Osci), co powoduje że objawy grypy
> są minimalizowane.
> Sam się dziwię bo wiem o tym że skład to 99% cukru ...

http://www.boiron.pl/products/show/34

"[...]
Skład jakościowy i ilościowy
1 g granulek zawiera:

Substancje czynne:
Anas barbariae hepatis et cordis extractum 200K 0.01 ml
[...]"

Ale ten jeden 1%:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum

"[...] Preparat Oscillococcinum został zaproponowany przez Josepha Roya
(1891-1978), francuskiego lekarza wojskowego, który prowadził pracę badawczą
podczas epidemii grypy (tzw. hiszpanki) w 1919 roku. Przebadał on różne
substancje pochodzenia biologicznego m.in. narządy dzikiej kaczki
berberyjskiej (łac. Anas barbariae), uważanej wówczas przez niektórych za
nosiciela wirusów grypy. Autolizat z jej wątroby i serca okazał się w ocenie
Roya źródłem substancji modulujących układ odpornościowy człowieka. [...].

Pierwsze co zrobiłem jak kolega mi to dał, to wrzuciłem w google, co tam
kuźwa takiego jest że po 5 minutach gigantyczny kaszel znikł.....
Sam nie mogłem uwierzyć że w tym ciulstwie jest 99% cukru....., i że ten 1
procent czegoś tam pochodzącego z kaczki może tak działać .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/