homeopatia - UWAGA

11. Data: 2010-01-21 12:57:45

Temat: Re: homeopatia - UWAGA
Od: "grzech" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co - pomimo tego że jesteś durniem naprawdę nie życzę ci choroby
> dziecka. Ty sam możesz sie leczyć nawet u znachora - to wyłącznie twoja
> sprawa. Pytałes o doświadczenia to ci je przekazałem. Natomiast jeśli sam
> jesteś tego typu szamanem albo opłaca cię jakaś firma która to gówno
> wciska ludziom za grubą kasą to już nie jesteś durniem ale skurwysynem -
> bo idiotycznymi postami na grupie możesz zrobić krzywde komuś kto się nimi
> zasugeruje. Pozdrawiam serdecznie.

Twoja diagnoza jest słuszna. Rozmawiasz z durnowatym tworem znanym szerzej
jako kolina, Daj sobie spokój.

12. Data: 2010-01-21 20:52:54

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik amBrose napisał:

> ta....
> typowa foiata marketingu-braionwashingu koncernów farm.
A kto tobie płaci za reklamę?
Joanna

13. Data: 2010-01-22 08:34:46

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno było, ale dla ciekawskich lub znudzonych...

notak, ale en facet pracuje dla Pfizera, wienc co ma mówić?

jk

14. Data: 2010-01-22 10:39:15

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21-01-2010 12:31, Digit pisze:
> [...]

W odróżnieniu od marketingu-brainwashingu koncernów homeopatycznych,
który jest zjawiskiem pozytywnym, prawda?

Oni dokładają do interesu, wypruwają sobie żyły, leżakując te gnijące
wątroby - notabene przy zadeklarowanym stężeniu jedna taka wątroba
wystarcza na całą światową produkcję pewnego "leku" na przeziębienie na
parę miesięcy.
Ile kosztuje kacza wątroba i ile kosztuje doprowadzenie jej do stanu
rozkładu?

A lobbyście w parlamentach różnych krajów to bezinteresowni misjonarze
dobrej homeopatycznej nowiny?

> Jako pytanie dodatkowe - jak mialoby to dzialac? Zaznaczam ze nikomu nie
> udalo sie w wiarygodny sposob potwierdzic np teorii o tzw pamieci wody.

Widziałam kiedyś ładny obrazek. Przedstawiał muszlę klozetową i napis
(tłumaczenie z angielskiego moje)
"Jeżeli woda naprawdę pamięta wszystko, to leki homeopatyczne są z gówna".

Jak słyszę różne teorie, że to na poziomie kwantowym sie odbywa sru tu
tu tu, to mnie śmiech zwala na podłogę...

Jeżeli woda pamięta, to skąd wie co pamiętać, którą z substancji z
którymi ta woda zetknęła się przez ostatnie parę tysięcy lat?

A już zasady, na jakich woda w próbówce ma zapamiętywać potrząsana w
pionie (i koniecznie z uderzeniem o skórzana poduszkę - skora musi być
naturalna! skaj nie działa!) a nie pamietać potrząsana w poziomie,
mieszana łyżeczką, albo płynąc w kanalizacji, żadna fizyka kwantowa nie
wyjaśnia.

Pamiętajmy, że filtrowanie, uzdatnianie nic nie daje - pamięć wody
przetrwa wszystko! Odfiltrować da się substancję jako taką, ale pamięć
po niej zostaje. Po moczu, kale, ściekach przemysłowych...

Smacznego!

--
Maddy

15. Data: 2010-01-22 11:38:34

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak słyszę różne teorie, że to na poziomie kwantowym sie odbywa sru tu tu
> tu, to mnie śmiech zwala na podłogę...

przypomina mi to mojo babcie, która słuchając radia mowila że nie wiezy w
tefale bo przeciez w powietrzu niewidać.
Jak dzwoni telefon kom. to widzisz bity?

jk

16. Data: 2010-01-22 12:01:23

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"amBrose" <a...@y...com> wrote in message

> przypomina mi to mojo babcie, która słuchając radia mowila że nie wiezy w
> tefale bo przeciez w powietrzu niewidać.
> Jak dzwoni telefon kom. to widzisz bity?
>
> jk

Ja nie widzę ani bitów (czemu akurat bity miałyby być widoczne??), ani fal
radiowych,
ale dokładnie wiem, jak działa telefon komórkowy, a jego działanie jest
udowodnione,
w przeciwieństwie do leków homeopatycznych :)

A poza tym "wierzy" (od "wiara"), a nie "wieży".

Rafał

17. Data: 2010-01-22 12:33:41

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22-01-2010 12:38, amBrose pisze:

> przypomina mi to mojo babcie, która słuchając radia mowila że nie wiezy w
> tefale bo przeciez w powietrzu niewidać.

O co chodzi z tą wieżą z tefalem? Dotychczas garnki robili, teraz wieże
budują?

> Jak dzwoni telefon kom. to widzisz bity?

Bity? A to nie fale radiowe? Patrz, jak to się fizyka zmieniła od wczoraj!

Czyli wierzysz, że pijąc herbatę pijesz mocz?
Tego moczu tam się nie da wykryć. Ale tak samo nie da się wykryć
substancji czynnej w homesikach, wiec nie ma dowodu, że moczu tam też
nie ma. A skoro woda pamięta...

Możesz mi przystępnie wyjaśnić jak woda wie co pamiętać, skoro
zakładamy, że pamięta (pan w telewizji mówił, znaczy to musi być prawda).
I czemu do zachodzenia zjawisk kwantowych potrzebna jest koniecznie
skórzana poduszka i jak homeopaci doszli do właściwej metody potrząsania
próbówką?

I co fizycy kwantowi mówią na temat miazmy?

Wierzysz też w złe uroki i opętanie przez demony?

--
Maddy

18. Data: 2010-01-22 13:37:20

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz mi przystępnie wyjaśnić jak woda wie co pamiętać, skoro zakładamy,
> że pamięta (pan w telewizji mówił, znaczy to musi być prawda).

przystempnie nie, ale pocvzytaj o potecjale Hultena. Enegia potencjalna wody
bezs już poza sporem naukowym. To pewnik

jk

19. Data: 2010-01-24 10:48:07

Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, mamy - głupia pinda mieniąca się mianem lekarza prawie mi dziecko w
> astmę wpędziła szprycując ją wodą z cukrem i smrodem kaczki - gdybym nie
> trafił do prawdziwego lekarz który wytłumaczył mi za co płaciłem i dał
> prawdziwe lekarstwa to nie wiem co by było. Faktycznie potrzebujesz
> leczenia.

A mnie ten cukier i smród z kaczki pomogł kiedyś realnie. Kiedyś gdy miałem
jakiąś mocną grypę z in tensywnym kaszlem kolega zaproponował abym wziął
"Oscillococillum". Nie spodziewałem sie takiego efektu - ciągu 5 minut
drapanie w gardle z inetensywnego zmniejszyło się w minimalne.

To naprawdę działa.

Od tej pory gdy jest okres gdy wszyscy wokół chorują a mnie "bierze na
grypę" zarzucam Osci, a wcześniej wygrzewam flaki i siebie za pomocą ostrej
chińskiej zupki, póżniej ząbek czosnku rozrobinego na mleku z miodem, a
później jeszcze "Rutinoscorbin", lub "Aspiryna" i do spania.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

20. Data: 2010-01-24 10:55:25

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostrej chińskiej zupki, póżniej ząbek czosnku rozrobinego na mleku z
> miodem, a później jeszcze "Rutinoscorbin", lub "Aspiryna" i do spania.

masz czenscie ze nie jesteś lekarrzem bo za takie gadanie to IzbaLekarska do
sondu podaje

jk

Bicie w szpitalu psychiatrycznym
Ciśnieniomierz automatyczny zawyża