Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)

From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)
Date: Mon, 25 Mar 2002 15:16:18 +0100

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w
wiadomości news:jnau9usak3akkve06h38vek89mm4jn1hr3@4ax.com...
> [...]
> Ale znow sie zapytam - po kiego grzyba tak mnie ciagasz po
tych
> roznych imprezach[...]

Bo Cię podle wykorzystuję jako statystyczną próbkę populacji
normalnych matek (w odróżnieniu od matek oszołomek, których
miewam momentami w otoczeniu aż za dość i Bogu dzięki, że mam
dla równowagi bratową-anioła, bo bym chyba pomyślała, że
macierzyństwo się na mózg rzuca) i źródło informacji o ich
punkcie widzenia, który to punkt jest mi na razie antypodycznie
wręcz obcy. A ciekawska jestem. Poza tym, jako dziewczę okropnie
naiwne, staram się nie robić ludziom przykrości, a do tego też
trochę podbudowy teoretycznej potrzeba. Zobacz: do wczoraj,
gdyby ktoś obraził się na mnie za zaproszenie bez dziecka,
pomyślałabym, że nie chce mu się szukać opiekunki albo próbuje
urządzać moją imprezę według własnego gustu; teraz już wiem, że
wyznaje zasadę "ubi ego, matka, ibi tu, dziecię" i mógł się po
prostu poczuć zlekceważony.

> [...]
> oczywiscie zaproszenia dziecka nie uwzgledniam.
> [...]

No i tego właśnie nie rozumiem. Ale nie muszę. Już nie drążę, bo
Cię zamęczę, a szkoda by było.

No to tu się świetnie rozumiemy :)

Pozdrawiam
Hanka