Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)

Data: 2002-03-29 09:28:49
Temat: Re: i?ć czy nie i?ć (znowu ?lub)
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

Użytkownik "Piotr Majkowski" <p...@h...com> napisał

A ja Cię Piotrze pomimo Twoich IMO mało inteligentnych wypowiedzi miałam za
człowieka honoru ;-(
Ale okazało się, że Ty malutki człowieczek jesteś ... bez kszty tego co sie
honor zowie.

Dałeś mi PLONKa ! Bardzo głośno, z wielką butą i argumentami poniżej pasa.
I co ? I NIC !!!!!!!:-))))))))) Kolejna dyskusja a Ty nadal do mnie
piszesz.

Może nie do końca zrozumałeś na czym PLONK polega ?
To nie jest ucieczka gdy już zabrakło logicznych (i nie tylko w Twoim
przypadku) argumentów.
A Ty to właśnie zrobiłeś - wtedy juz nie chciałeś ze mną dyskutować i
zakrzyknąłęś :PLONK dla MOLNARki ! a teraz zebrałeś siły i chcesz zacząć
znowu. Tylko po co ? Miałeś się ze mną "nie handryczyć co wątek" ;-)

Widać ile znaczą Twoje słowa ;-/ Wszystko co mówisz można teraz przyrównać
do tego mojego PLONKa .... i śmieszne to bardzo bo jako dyskutant i jako
człowiek nikniesz w oczach.

> Wobec tego nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem, że wielu ludzi nie
> traktuje Cię poważnie i że widząc w kolumnie "from" wyraz "MOLNARka"
> zastanawia się czy nie skilować całego wątku.

A Ty alfą i omegą jesteś i wiesz co myśli _wielu_ ludzi ?
Mów za siebie - w liczbie pojedyńczej (ewentualnie włączając w to Twoją żonę
bo jej zdanie możesz znać).
Reszta niech mówi za siebie ;-)))

> Niestety szumisz bardzo
> głośno, głupio, dużo i byłoby to przysłowiowe "wylewanie dziecka z
> kapielą".
> Nie wszyscy mają czas i ochotę przedzierać się przez Twoje grubiańskie
> komentarze, czytać Twoje zapalczywe i aroganckie wywody, czy też
> niesprowokowane dziecinne ataki.

Znowu używasz argumentu _wszyscy_. A ja Ci po prostu nie wierzę ;-) Uznaję,
że to co napisałeś jest Twoją opinią (> Uwaga: Wszystkie wyrażone opinie są
moim prywatnym zdaniem). I tyle w tym temacie. Ja nie zmienię stylu mojego
pisania ani myślenia dlatego bo Ty uważasz je za .... i tu wstaw sobie
wszystkie użyte wobec mnie epitety. SPLONKowałeś mnie :-)))) więc już nie
powinieneś tego czytać i się denerwować :-))))
Tylko, że te Twoje PLONKi to jeden wielki śmiech ... tak samo ja reszta
argumentów :-)))

BTW a ten Twój post to co jest jeśli nie "grubiański komentarz, arogancki
wywód, atak" ?
I to w stosunku do _osoby_ a nie do tematu czy argumentów :-/

> A wiesz co MOLNARka ? Ja nie zaprzeczę ze jesteś chamica. :-)

Po pierwsze - ja nigdzie tak o sobie nie napisałam ... więc Twoje zdanie nie
ma sensu logicznego.
Po drugie - nic mnie nie obchodzi co sobie o mnie myślisz. A pisanie takich
tekstów świadczy tylko o Tobie.

> PS: "Kochajacy mąż i ojciec" życzy Ci udanej ceromonii ślubnej szopki.
> Oby było hucznie, bajerancko,z sopranistką w tle i z odpowiednim
> blichtrem, koniecznie bez dzieci. I koniecznie uwiecznione na VHS/DVD.
> Tylko nie zapomij oderwac metki z kiecki i pozłocić felg w
> "lymuzynie".

Och dziękuję ;-)
Możesz być pewny, że opisze to wszystko po ceremoni (może jeszcze zrobię
stronkę ze zdjęciami żeby można było na tą kieckę i limuzynę zerknąć).
A Ty to przeczytasz (bądz nie) zależnie od stanu Twojego KF i honoru :-///

Pozdrówka
MOLNARka