Re: i stalo sie :) i dalej w kolko macieju i o forum jeszcze

Data: 2007-09-25 08:05:30
Temat: Re: i stalo sie :) i dalej w kolko macieju i o forum jeszcze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> nobojawiem. nie przypominam sobie szczegolnego entuzjazmu na temat
> Allesa (jakosc nie bardzo, rozmiarowka mala), ale zycze wszystkiego
> dobrego :) Np. Anita jest chwalona za karmniki. Nasze Avocado robi
> bardzo fajny model Jasmin.

Przejrzalam kilka sklepow internetowych z Anita na skladzie i przyznam,
ze jestem porazona cena. 199 zl za karmnik... Rodzi sie pytanie, jaka
jest roznica miedzy Anita a Alles za mniej wiecej 70-80 zl. Co takiego
ma ta Anita lepszego? Material? Szycie? Ja rozumiem, ze trzeba poniesc
pewne koszta, zeby potem byc ze swego biustu zadowolona, ale czy to 199
nie jest na wyrost? Wiesz, tak jak z ciuchami dla dzieci. Kawalek
szmatki rozmiarow chustki do nosa i chca stowe. Albo buty, ktore
kosztuja tyle samo co dla doroslych. Chodzi o to, czy to nie jest zwykle
zdzierstwo?
Przegladne jeszcze oferte Avocado.
No i jeszcze do watkow na forum. Rzeczywiscie kopalnia wiedzy.
Przekopalam sie przez Freye i stwierdzam, ze wcale nie jest tak rozowo z
tym doborem stanikow. Zycie uplywa biusciastym chyba na odsylaniu
kolejnych modeli :) Jesli w jednym modelu tego samego producenta
dziewczyna wybiera stanik o rozmiarze 75 a w drugim 65 i oba sa dobre,
to moj wypielegnowany biust zaczyna mi jednak opadac, kiedy o tym czytam
:) Do tego wpijajace sie w cialo fiszbiny, fiszbiny w ksztalcie waskiego
U, marszczace sie miseczki i to wszystko tez za okolo 200 zl...
Fajnie sie to czyta, tylko wiekszosc babek pisze o rozmiarach od G w
gore, a ja chcialabym sie bardzo dowiedziec, jak sie nosi E, bo widac
jest spora roznica w sposobie szycia stanika dla tych rozmiarow. E to
chyba dopiero przedproze biusciastych, cos w rodzaju prologu ;)

Krusz.
dobra, nie marudze, ide sie farbowac.
--
Kruszyna